spletni seminar z davčno svetovalko Biserko Šubelj
Poslovno in računovodsko-davčno dokumentacijo ter evidence moramo, zaradi potreb računovodskega in davčnega nadzora, hraniti za določen čas, v nekaterih primerih pa tudi trajno. Pri obilici poslovne, računovodske in davčne dokumentacije pa podjetje lahko z internim predpisom določi rok in dokumente, ki jih bo preneslo na elektronski medij.
Slovenski računovodski standardi ne določajo natančnega načina hrambe za poslovne knjige/knjigovodske listine. To odločitev načeloma prepuščajo organizacijam, pod določenimi pogoji. Za arhiviranje računovodske in davčne dokumentacije mora podjetje, v notranjih pravilih določiti kako in koliko časa bo dokumente hranilo, pri tem pa upoštevati več predpisov. Hkrati davčna in računovodska zakonodaja določata, da mora davčni zavezanec izdane in prejete listine hraniti v prvotni obliki, v kateri so bili oblikovane, poslane ali prejete, ne glede na to, ali gre za listine, izdane v papirni ali elektronski obliki, kar z obveznim izdajanjem e-računov proračunskim uporabnikom predstavlja nov izziv.
Poudarek bo na praktičnih primerih in predstavitvi izkušenj s področja E-arhiviranja in izvajanja uredbe GDPR v praksi. Predstavili vam bomo najpogostejše dileme v praksi in usmeritve za razrešitev le teh ter primere dobre prakse.
Na webinarju boste izvedeli tudi kako je z varstvom osebnih podatkov, ki je obveza tudi na področju računovodstva in računovodske dokumentacije.
Kratka vsebina:
- Splošno o E-arhiviranju računovodsko davčne dokumentacije in evidenc
- Kaj določajo davčni in računovodski predpisi glede elektronskem arhiviranju?
- Katero računovodsko davčno dokumentacijo in evidence je obvezno elektronsko arhivirati?
- Kako v praksi poteka E-arhiviranje?
- Pravilnik o računovodstvu - notranja pravila
- Kaj je treba v pravilniku o računovodstvu spremeniti glede E-Arhiviranja?
- Kako se lotiti urejevanja notranjih pravil o E-arhiviranju?
- Kdaj je treba spremeniti notranja pravila glede E-arhiviranja?
- Zakaj je treba spremeniti notranja pravila glede arhiviranja?
- Kaj novega vpeljuje E-arhiviranje v primerjavi z obstoječim arhiviranjem v fizični obliki?
- Kaj naj vsebujejo notranji pravila o elektronskem arhiviranju računovodske dokumentacije?
- E-arhiv v oblaku
- Ali je E-arhiv v oblaku ustrezna oblika E- arhiviranja?
- Kaj pomeni E-arhiv v oblaku?
- Elektronska knjigovodska listina
- Kaj je elektronska knjigovodska listina?
- Kaj sploh pomeni elektronska oblika arhiviranja?
- Kakšno obliko ima lahko elektronski dokument?
- Ali je PDF in JPG oblika ustrezna elektronska oblika E-arhiviranja?
- Pojmi povezani z E- arhiviranjem: zajem, hramba in spremljevalne storitve
- Kaj pomenijo pojmi zajem, hramba in spremljevalne storitve, ki jo ponujajo ponudniki E- arhiviranja?
- Zakaj je pomembno da razlikujemo in razumemo pojme zajem, hramba in spremljevalne storitve?
- Kdaj je pomembno da se seznanimo s pojmi zajem, hramba in spremljevalne storitve?
- Kako se pojmi zajem, hramba in spremljevalne storitve med seboj razlikujejo?
- Kdo mora poznati in razumeti pojme zajem, hramba in spremljevalne storitve?
- Ponudniki E-arhiviranja za računovodsko davčno dokumentacijo:
- Kdo lahko nudi storitve elektronskega arhiviranja?
- Kakšne so prednosti in slabosti elektronskega arhiviranja?
Predavateljica
BISERKA ŠUBELJ, univ. dipl. ekonomist, davčna svetovalka z licenco pri ZDSS in višje šolska predavateljica za davke in računovodstvo. Z računovodstvom se ukvarja že od leta 1998, z davki pa se je začela podrobneje ukvarjati od leta 2003. Je avtorica številnih priročnikov, člankov in e-seminarjev na temo davki, računovodstvo in podjetništvo. Njena predavanja so dinamična in jedrnata, saj vedno vključi praktične primere, ki jih na razumljiv način poveže s teorijo oziroma zakonodajo.
TERMIN USPOSABLJANJA
Spletni seminar bo potekal v živo v petek, 22. oktobra 2021, od 10. do 12.30 ure.
KOTIZACIJA
Kotizacija za udeležbo na seminarju znaša 70 EUR. Društvo ni zavezanec za DDV. Prosimo, da kotizacijo nakažete do 21. 10. 2021 na račun društva DRFR Domžale - Kamnik, Grobeljska cesta 12A, 1234 Mengeš, TRR pri NLB: SI56 0231 2001 7930 847.
Prosimo, da nam ob prijavi sporočite potrebne podatke za izstavitev računa. Po plačilu kotizacije vam bomo na e-naslov, preko katerega se boste prijavili, posredovali povezavo do spletnega seminarja.
Vaša predhodno zastavljena vprašanja so zaželena in jih ob prijavi lahko pošljete na naš e-naslov. Vprašanja boste predavateljici lahko zastavili tudi tekom spletnega seminarja.
KONTAKTNA OSEBA: Angelca Zalokar, e-naslov: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.
Vabimo vas, da se nam pridružite na tem spletnem seminarju in se seznanite z vsem, kar moramo kot računovodski delavci vedeti o e-arhiviranju.